MY PELICAN
 

FAQ

  • Boekingen
  • Betalingen
    • Hoe gebeurt de betaling voor de lessen en huursessies?
  • Annulatie
    • Is het mogelijk om de datum van mijn les/huursessie te wijzigen?
    • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Lessen
  • Verhuur
    • Hoe kan ik een huursessie inplannen en hoe lang duurt deze?
    • Hoe verloopt een huursessie juist?
    • Mag ik ook zonder een verzekering deelnemen aan de huursessies?
    • Wat als ik tijdens een huursessie het materiaal van Pelican beschadig?
  • Sporten
    • Is het moeilijk om te leren windsurfen?
    • Is het moeilijk om te leren zeilen?
    • Is het moeilijk om te leren suppen?
  • Verzekering
    • Ben ik verzekerd tijdens lessen?
    • Ben ik verzekerd tijdens de huursessies?
    • Kan ik een (jaar)verzekering afsluiten via Pelican?
  • Kortingen
    • Kan ik een korting krijgen via de mutualiteit?
 
 

Blijf je graag op de hoogte van Pelican lessen, kampen, aquapark en events?


 

Partners

Top