Je kan best steeds online boeken via onze website. Zo ben je zeker dat het materiaal beschikbaar is. Als je aanwezig bent op de locatie, kan je wel navragen aan onze kassa of het mogelijk is om ter plaatse nog materiaal te huren.
De betaling van verhuur gebeurt steeds online.
Tot 1 dag voor de sessie kan je je boeking verplaatsen naar een andere datum of een ander uur door in te loggen in je eigen Pelican account.
* De bon is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden voor alle activiteiten die op de website www.pelican.be worden aangeboden.
* De bon wordt per email verzonden en is ook beschikbaar in de Pelican klantaccount.
* De bon is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden voor alle activiteiten die op de website www.pelican.be worden aangeboden.
* De bon wordt per email verzonden en is ook beschikbaar in de Pelican klantaccount.
Je bent verantwoordelijk voor schade aan of verlies van het materiaal. Je dient dan ook zelf de herstelwerken te betalen die nodig zijn bij een schadegeval. Meld dus zeker voor aanvang van de activiteit eventuele schade die reeds aanwezig was aan de verantwoordelijke.
Pelican is enkel verantwoordelijk voor eventuele schade aan het materiaal indien de verhuurder voor aanvang van de huuractiviteit een forfaitair bedrag van 20 euro betaalt voor eventueel zelf veroorzaakte schade aan het materiaal. Vraag meer info aan de verantwoordelijke als je hiervoor interesse hebt?
Neen, tijdens de huursessies ben je niet verzekerd via Pelican. Je kan best zelf een verzekering afsluiten.