MY PELICAN
 

FAQ

  • Boekingen
  • Betalingen
  • Annulatie
    • Is het mogelijk om de datum van mijn huursessie te wijzigen?

      Tot 1 dag voor de sessie kan je je boeking verplaatsen naar een andere datum of een ander uur door in te loggen in je eigen Pelican account.

    • Kan ik mijn boeking annuleren?

      • Indien de KLANT minstens 24u op voorhand annuleert, wordt alles terugbetaald, na aftrek van administratieve kosten (20% van totale bedrag boeking). De KLANT kan ook kiezen voor een digitale bon* ter waarde van het volledige bedrag van het inschrijvingsgeld.

      * De bon is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden voor alle activiteiten die op de website www.pelican.be worden aangeboden.
      * De bon wordt per email verzonden en is ook beschikbaar in de Pelican klantaccount.

      • Indien de KLANT binnen de 24u voorafgaand aan de activiteit annuleert, wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald.
        Wanneer de KLANT echter een gewettigd attest (vb. medisch attest) kan voorleggen, ontvangt de KLANT een digitale bon* ter waarde van het bedrag van het inschrijvingsgeld.

      * De bon is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden voor alle activiteiten die op de website www.pelican.be worden aangeboden.
      * De bon wordt per email verzonden en is ook beschikbaar in de Pelican klantaccount.

      • Indien de KLANT niet opdaagt zonder voorafgaande verwittiging, wordt het totale inschrijvingsgeld ingehouden.

  • Praktisch
    • Hoe verloopt een huursessie juist?

      1. Je komt gratis binnen in het domein op vertoon van uw voucher (die u automatisch per mail werd verzonden) als je de optie ‘inclusief inkom domein’ hebt aangevinkt. Zoniet moet je nog inkom tot het domein betalen.
      2. Je meldt je aan bij Pelican.
      3. De monitor laat weten welk materiaal je kan gebruiken.
      4. Vervolgens ben je vrij om te oefenen tot het einde van de huursessie. Have fun!
      5. Hou de tijd zelf in het oog zodat je uiterlijk 10 minuten voor tijd van het water bent om het materiaal terug af te tuigen en weg te bergen.

    • Wat als ik tijdens een huursessie het materiaal van Pelican beschadig?

      Je bent verantwoordelijk voor schade aan of verlies van het materiaal. Je dient dan ook zelf de herstelwerken te betalen die nodig zijn bij een schadegeval. Meld dus zeker voor aanvang van de activiteit eventuele schade die reeds aanwezig was aan de verantwoordelijke.

      Pelican is enkel verantwoordelijk voor eventuele schade aan het materiaal indien de verhuurder voor aanvang van de huuractiviteit een forfaitair bedrag van 20 euro betaalt voor eventueel zelf veroorzaakte schade aan het materiaal. Vraag meer info aan de verantwoordelijke als je hiervoor interesse hebt?

  • Verzekering
 
 

Blijf je graag op de hoogte van Pelican lessen, kampen, aquapark en events?


 

Partners

Top